Indien u onverhoopt niet tevreden bent met uw product, kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@naturalgiftshop.nl of u vult het contactformulier in op via deze link. Een retourzending moet altijd van tevoren worden aangemeld. U mag het artikel binnen 14 dagen altijd zonder opgave van reden retour sturen. U krijgt het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten terug.
Let op: gepersonaliseerde producten (denk aan bijvoorbeeld een handdoek, spaarpot, kaarsen etc. die bedrukt zijn met een eigen tekst of afbeelding) kunnen niet geretourneerd worden aangezien deze niet opnieuw te gebruiken zijn, tenzij de kwaliteit van het product niet juist is. Ook dan moet er altijd vooraf contact worden opgenomen om de retour aan te melden.
Natural giftshop zal altijd kijken naar een passende oplossing. De klanttevredenheid staat voorop.
De retourskosten zijn voor eigen rekening. Via PostNL zijn de kosten €4,00 voor een brievenbuspakketje en €6,75 voor een pakketpost.
Retourneer bij goedkeuring altijd in originele verpakking.
Indien een artikel defect is, moet deze ook eerst aangemeld worden als retourzending. De retourzending kan alleen in behandeling worden genomen, als er ook foto’s gestuurd worden van het defecte artikel. Natural giftshop zal beoordelen of het product in aanmerking komt voor een retourzending. Hiervan wordt u altijd op de hoogte gebracht. Indien het artikel defect is, hoeft u uiteraard geen retourkosten te betalen.